Zasady obslugi klienta w Gminnym Osrodku Pomocy Spolecznej w Klomnicach

W zwiazku z wystapieniem stanu epidemii Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej w Klomnicach informuje, iz mieszkancy sa obslugiwani
w wyznaczonych na ten cel punktach obslugi w naszej jednostce. Kontakt bezposredni z klientem odbywa sie z zastosowaniem wszelkich srodków ostroznosci i bezpieczenstwa polegajacych na:

  • zachowaniu min. 1,5 m dystansu od innych osób,

  • obowiazkowym zakryciu nosa i ust,

  • obowiazkowej dezynfekcji rak lub zalozeniu rekawiczek.

Przypominamy, ze wiekszosc spraw mozna zalatwic przez Internet nie wychodzac z domu za posrednictwem portalu ePuap (serwis zewnetrzny)  lub portalu Emp@tia (serwis zewnetrzny) lub za pomoca bankowosci elektronicznej.

Zalatwianie spraw niewymagajacych kontaktu osobistego,  mozliwe jest poprzez kontakt telefoniczny (34 328 12 77) lub mailowy (gops@klomnice.pl)
w poniedzialek od 7.30-16.00, od wtorku do czwartku 7.30-15.30, w piatek
w godzinach od 7.30 do 15.00.

Jednoczesnie informujemy, ze ograniczenia w bezposredniej obsludze nie zwalniaja z obowiazku niezwlocznego powiadamiania Osrodka o zmianach sytuacji rodzinnej lub dochodowej oraz innych okolicznosciach mogacych miec wplyw na prawo do pobieranych swiadczen.